pysseldags

Alla inlägg under februari 2014

Av Celina - 23 februari 2014 15:49

Gjorde en tavla till pappa i födelsedags present.

Hela motivet är i vinyl.


 

Av Celina - 18 februari 2014 13:14

Första försöket, ingen dekoration än..

Av Celina - 16 februari 2014 20:27

Jag och Micke gjorde en Spiderman tårta till W´s 4 års kalas vi hade idag.


En spiderman tårta tar form!


   

   


 

Av Celina - 13 februari 2014 13:08

Nu kan jag äntligen visa Williams födelsedags present jag gjorde åt honom, jag slet mitt hår innan jag blev klar med den kan jag säga ;).


 

Av Celina - 10 februari 2014 13:40

Var med i tävlingen Färg i lördags när jag va på scrap-perras träff, deras dotter hade bestämt vad som gällde, skulle ha med rött,blått,gult och grönt tror jag det var och två blommor, och vad passa då inte bättre än en LO med min regnbågstårta jag hade gjort?

Sagt och gjort, pysslar, sprayar osv osv och går ta mig tusan och vinner dotterns special pris =).


 

 

Av Celina - 9 februari 2014 14:20

Har suttit och lekt lite med två av mina nya dylusions sprayer och lite modeling paste.


 

   

Av Celina - 8 februari 2014 17:48

Sitter på scrap träff hos scrap-Perra och fastnat i spray träsket!

Ovido - Quiz & Flashcards