pysseldags

Alla inlägg under januari 2014

Av Celina - 28 januari 2014 07:39

Altra en burk det varit godis i, skar ut texten, fjäril + blomma med min cameo.

 

Av Celina - 18 januari 2014 22:34

Gjorde min första decoupage igår, blev inte helt nöjd men det är bara att träna =).

 

 

BIA

Av Celina - 18 januari 2014 09:59

Tänkte lägga upp en bättre bild på min BIA, uppackad också  


 

Av Celina - 17 januari 2014 22:36

Idag fick jag äntligen hämta ut mitt efterlängtade paket, min BIA! =D

Sorry för halv kass bild, den var kvar i förpackningen när jag tog bilden =).

 

Av Celina - 16 januari 2014 11:04

Stora hunden ;)



 
  

Av Celina - 15 januari 2014 21:00

Jag har verkligen världens mest fantastiska man!

För ett tag sedan så pratade vi om mitt foto intresse jag hade innan vi träffades och som fått legat på hyllan sen vi fick barn.

Men han ville så gärna att jag skulle återuppta det så för ett tag sen föreslog han att jag skulle köpa en kamera som det just då var bra pris på, finns massor av objektiv att köpa till osv osv. sagt och gjort, åkte till affären och köpte den och jag bara älskar den!!   

Så nu slipper jag ta bilder med mobilen som inte blir ett dugg bra! =)

 


Av Celina - 9 januari 2014 16:31

Jag har idag lärt mig att göra eget mönster papper med hjälp av papper, servett och plastfolie =).

 

Av Celina - 7 januari 2014 07:20

Pimpade min tråkiga svarta kalender igår, blev riktigt nöjd faktiskt :). Blev mkt snyggare än den tråkiga svarta den va innan :)

Ovido - Quiz & Flashcards