pysseldags

Alla inlägg under september 2012

Av Celina - 9 september 2012 18:47

Satt och gjorde ett kort till syrran i fredags då hon hade klagat på att jag aldrig gjorde något kort åt henne, och jag blev riktigt nöjd faktiskt! =)


     

Av Celina - 9 september 2012 11:07

Måste sjävklart länka till mässan i Karlstad! jag ska dit och längtar! =)


www.svenskscrapboking.se/karlstad/

Av Celina - 2 september 2012 10:19

Är med i en skiss tävling och här är mitt bidrag.

Har använt svart hobby kartong, sen skar jag ut en mindre bit svart hobby kartong som jag färgade in med guld kanter, sen skar jag ut ett mönstrat papper från Happy Days och satte fast, stansade ut en XL Nesting eylet circles i rosa cardstock och sen stämplade jag en tjej på ett vitt CC papper och färglade och tejpade fast lite washi tejp och gluttade på glitter limm prickar.


 



Ovido - Quiz & Flashcards