pysseldags

Alla inlägg under maj 2013

Av Celina - 15 maj 2013 07:22

Var med och tävlade på svenskscrapbooking vid påsk, Äggjakten hette den.

Och igår kom vinsten i lådan! som jag dock valde att sälja då jag inte använder stansar längre och den dessutom inte var i min smak tyvärr.

Men kul att vinna för det! =)


 

Av Celina - 12 maj 2013 20:50

Har även gjort en t-shirt till William med heat transfer, han fick välja färg själv och valde grönt glitter =).


 

Av Celina - 9 maj 2013 09:13

Jag gjorde min första heat transfer igår, gjorde en boddy till Oscar.



 

Av Celina - 5 maj 2013 16:27

Idag har jag skurit ut i vinyl för första gången, så jag föll för grupptrycket på en facebook grupp och gjorde det underbara cameo spöket! =D.


 

Av Celina - 5 maj 2013 08:00

Gjorde en välkommen hem present till pappa och Mia, ett kort varav jag skrev ut texten med cameon, försökte härma en staty som finns i NYC, och magnolian gjorde jag efter en tutorial i en magnolia tidning.

Ljuset gjorde jag som det jag har längre ner i ett inlägg, embossade in det, fjärilen har jag även använt lite stickels på.




   



Av Celina - 3 maj 2013 18:15

Nu blir det verkligen mega mycket här!



1. Aftereight automat, precis som thé automaten men med aftereight istället.

 


En stämpel jag målade, en av dom första gången jag målade med PRO marker


 
  

Av Celina - 3 maj 2013 17:56

Ännu fler bilder!  


1. William på valborg 2011



2. William i Bryant Park NYC Juli 2011

 


3. För tidigt födelsedags kort till min man

   


4. Kort till min pappa och hans fru, ett av dom första korten jag gjorde!


5. Kort till min pappa och hans fru

 


6. Dop inbjudningarna jag satt och gjorde till lilla sonens dop

 

   

Av Celina - 3 maj 2013 17:46

Nu kommer allt jag gjort som jag tagit kort på så ha tålamod för det blir mycket bilder!

Det ligger inte i rätt datum ordning på när jag gjorde sakerna!


1. Alla hjärtans dag kort


 

   


2. Grattis kort tll mannens syter och deras mamma

 


3. En present ask jag bara ville prova på att göra.


   

4. Ett grattis kort till mannens farmor som fyllde 94 år

 

5. Grattis kort till min plastbror som spelar trummor i ett band (18 år)

   


6. En box jag ville prova på att skära ut

 




7. Thé låda, när lådan är tom kan man öppna locket och fylla på mer thé påsar eller vad man nu vill ha där i.


   




8. Påsk kort till min mamma 

    


9. Glad påsk tag jag ville prova på att göra bara

 



10. Presentask med marabous premium choklad

   


11. Kort till min pappa och hans fru som skulle åka till New york, med NYC siluett.

 

Ovido - Quiz & Flashcards