pysseldags

Alla inlägg under mars 2013

Av Celina - 24 mars 2013 09:00

Nu när pappa och Maria fått sin after eight automat kan jag lägga upp bild på den här på min blogg, Micke och jag satt och byggde ihop den tillsammans i fredags kväll =).

Skrev ut bitarna i min Silhouette Cameo och limmade ihop dom, skrev sen ut mönster papper och limmade på så den blev lite fin, och till sist skrev jag ut bitarna till rosetten och sen punchade jag en bård med min Martha Stewart punch.

Och här är resultatet =).

 

 

Av Celina - 15 mars 2013 15:38

Idag har jag beställt en Silhouette Cameo! jag längtar tills jag får hem den och får prova den!

Har redan laddat ner studio programmet och börjat spara ner massor av gratis cut files =).

Jag lovar att lägga upp bilder på resultaten när jag blivit varm i kläderna och lärt mig den =).

 

Av Celina - 12 mars 2013 15:05

Jag satt och kollade på en tutorial idag på hur man gör en Easter treat bag,

jag satte OH plast för "fönstret" istället,

har dock ingen cellofan påse med ägg i,

men såhär blev den i alla fall, är riktigt nöjd för att vara första försöket.

 


Här är länken till tutorialen jag följde:


 http://loracrafts-tutorials.blogspot.se/2011/04/easter-gift-bag-tutorial.html

Ovido - Quiz & Flashcards