pysseldags

Alla inlägg under augusti 2013

Av Celina - 24 augusti 2013 09:08

Satt och skar ut ett ugglekort i min cameo härom kvällen och pysslade ihop till min farmor som fyller år i september.


 

Av Celina - 14 augusti 2013 08:34

Gjorde en heat transfer till lill pluttas innan semestern.


   

Av Celina - 14 augusti 2013 08:20

I sommar skulle vi åka till min kusin i Halmstad och sen till mannens morbror i GBG, så jag gjorde varsitt ljus åt dom.


Tilda ljuset var till min moster


Det här var till mannens morbror.

   

Av Celina - 14 augusti 2013 08:16

Igår kväll satt jag och gjorde en enkel namnskylt till min son till sångstunden på babycafét vi skulle gå på.

Jag tyckte den jag fick skriva där blev så ful så jag tänkte: varför inte ta min cameo till hjälp och göra en lite roligare namnskylt istället? =).

Satte även ett litet silverhjärta i hörnet av kortet    


 

Ovido - Quiz & Flashcards